Tożsamości marki portfolio

Cartoon logo. Fundacja Wiewiórki Julii

Fundacja Wiewiórki Julii

Tożsamości marki portfolio

Cartoon logo. Fundacja Wiewiórki Julii

Ilustracyjne przedstawienie postaci w identyfikacji powinno mieć zastosowanie w przemyślany sposób. Cechy spersonalizowanej identyfikacji w perspektywie całościowego budowania wizerunku marki w konsekwencji mogą zawęzić grupę docelową.

Fundacja Wiewiórki Julii zajmuje się zapewnieniem kompleksowej opieki stomatologicznej dla najmłodszych pacjentów.

Po zapoznaniu się z briefem otrzymanym od klienta, przedstawiliśmy propozycję rebrandingu istniejącego logotypu fundacji. Powstało logo typu cartoon charakter, podstawowa księga znaku oraz projekty materiałów wspierających skuteczną realizację budowy tożsamości marki.

Charakter logo

Graficzne opracowanie postaci wiewiórki w identyfikacji marki. Opisaliśmy zasady stosowania logo w podstawowej księdze znaku.

Akcydensy

Kreacja wizytówek, papieru firmowego, naklejek nadając całości spójny charakter ilustracyjnego Key Visual.

Materiały marketingowe

Powstały projekty identyfikacji z perspektywą użycia w produkcji materiałów promocyjnych.

Wizualizacje

Charakter logo
Motyw graficzny KV
Charakter logo – księga zmaku

produkty promocyjne

Charakter logo – brelok
Charakter logo – torba papierowa
Charakter logo – karta wizyty pacjenta
Charakter logo – poduszka
Charakter logo – przypinka
Motyw graficzy – przypinka

Realizacje

wizytówki

Charakter logo – wizytówka