Tożsamości marki portfolio
Projekt logo
Riders Lodge

Tożsamości marki portfolio
Projekt logo
Riders Lodge
Projekt logo nie musi się odnosić do zakresu działalności firmy w sposób bezpośredni czy dosłowny.
Logo powinno wyróżniać się na tle konkurencji i dobrze wpisać się we właściwy sobie świat. U podstaw całego naszego procesu twórczego legła informacja, że marka ma wyróżnić się pośród konkurencji i trafić do klientów „Riderów”, oferując wnętrza, oprawę i klimat, do których będą chcieli wracać. Sugestią klienta było logo w kształcie czaszki – symbolizującej adrenalinę, dobrą zabawę.
Skupiliśmy projektowanie logo RIDERS LODGE na pomyśle z czaszką. Powstały odmienne stylistycznie kierunki po czym klient wybrał jeden z nich. Odznacza się stylem, który precyzyjnie odzwierciedla podejście klienta do biznesu. Rozpoznawalna sylweta czaszki w kasku i logotyp z nazwą marki RIDERS LODGE, gdzie forma ma uwypuklić kształt i zamysł.
Projekt logo
Kreacja trzech odmiennych stylistycznie propozycji logo. Klient wybiera odpowiedni dla niego kierunek.
Księga znaku
Stworzyliśmy logo wraz z podstawową księgą znaku.
Wizualizacje logo
Mocno graficzny charakter logo inspirował projektantów do zwizualizowania możliwości jego zastosowania.
Zastosowanie logo
Logo RIDERS LODGE doskonale prezentuje się w przestrzeni architektonicznej, która dla pozycjonowania marki stanowi jej wizerunek wyróżniający się na tle konkurencji.
Wizualizacje
Trzy propozycje stylistyczne
Wybrana propozycja logo

Księga znaku
Wizualizacje logo
Podstawowa identyfikacja wizualna
Realizacje
Zastosowanie logo

