Przycisk CTA #Tetric Eco Power
Przycisk CTA #Tetric Eco Power
W marketingu cyfrowym przycisk CTA odnosi się do zachęty do natychmiastowej reakcji odbiorcy poprzez kliknięcie linku. Wezwanie do działania jest praktyką marketingową stosowaną w wielu formach jak obraz, ikona lub wiersz tekstowy. Przykładem CTA w druku są karty subskrypcji dodawane do wydań czasopism czy miesięczników. Graficznie przyciągające wzrok z jasnym i prostym przekazem.
Stworzyliśmy kampanię reklamową w sieci internetowej skierowaną do klientów firm Marrodent A Henry Schein Company i digital Ivoclar-Vivadent. Akcja promocyjna została oparta na sprzedaży i informowaniu klientów o produktach z rodziny linii Tetric połączona z wsparciem ochrony środowiska. Czas akcji i jej finał miały określaną datę, a strategię i cele im podporządkowane.
Przycisk Call To Action projektowaliśmy z myślą, aby przykuwał uwagę użytkownika, dlatego używamy krótkie frazy, a nie zdania. Kluczem do przyciągającego uwagę wezwania do działania jest kontrast i odpowiednie umiejscowienie przycisku. Zachowanie spójności reklamy z przyciskiem CTA i miejsca docelowego osiągnęliśmy rozpoczynając pracę od stworzenia koncepcji Key Visual.
Key Visual
Zaprojektowaliśmy Key Visual akcji Tetric Eco Power. Klucz wizualny zawierał znak z nazwą akcji i hasłem oraz przewodni motyw fotograficzny.
Projekt Landing Page
Wykonaliśmy projekt dla strony docelowej informującej o akcji #Tetric Eco Power.
Reklama display
Opracowaliśmy pakiet banerów graficznych zawierających wezwanie do akcji w postaci przycisku CTA.