Project Description

Reklama display portfolio

Internetowa reklama typu billboard

Przycisk CTA dla akcji #Tetric Eco Power

Reklama display portfolio

Internetowa reklama typu billboard

Widoczność graficznej reklamy internetowej zdefiniowana przez IAB określa, że 50 procent pikseli reklamy jest widoczna przez co najmniej jedną sekundę. Jednym z miejsc na stronie internetowej spełniającym takie wymogi jest jej górna część. Dlatego reklama internetowa typu billboard doskonale nadaje się do promowania marki.

Dr Ortho to polska linia obuwia profilaktyczno-ortopedycznego. Obuwie Dr Orto jest dedykowane osobom chorującym na cukrzycę oraz klientom z problemami stóp.

Celem reklamy jest przyciąganie użytkowników i podejmowanie pożądanych działań, widoczność reklamy wpływa natomiast na osiągnięcie tak wyznaczonego celu. Na polskim rynku internetowym formaty reklamy graficznej uzyskujące najlepszą widoczność to reklama graficzna typu halfpage i billboard. W związku z tym wybraliśmy takie formaty banerów dla promowania marki Dr Ortho.

Materiały promocyjne

Stworzyliśmy materiały reklamowe na potrzeby promocji linii obuwniczej.

Reklama display

Opracowaliśmy banery reklamowe na stronę dr Orto.

Promocja Social Media

Zaprojektowaliśmy banery promocyjne w mediach społecznościowych.

Wizualizacje

Akcydensy

Plakat dr Orto
Kalendarz dr Orto

Katalog

Katalog dr Orto 1

Materiały promocyjne

Ulotka składana dr Orto 1
Ulotka składana dr Orto 2
Torba dr Orto
Ulotka pion dr Orto
Ulotka poziom dr Orto

Reklama prasowa

Reklama prasowa pion dr Orto 1
Reklama prasowa pion dr Orto 2
Reklama prasowa poziom dr Orto 2

Zawieszka do obuwia

Zawieszka do obuwia dr Orto 1
Zawieszka do obuwia dr Orto 2

Baner zewnętrzny

Baner dr Orto

Realizacje

Reklama display

Przycisk CTA #Tetric Eco Power
Baner internetowy dr Orto 2
Baner internetowy dr Orto 3
Banerki internetowe dr Orto