poczta elektroniczna

Reklama
mailingowa

Odbiorca

strategia / cele / grupa docelowa

Projektowanie

grafiki / treści

Wygląd

optymalizacja

poczta elektroniczna

Reklama
mailingowa

Odbiorca

strategia / cele / grupa docelowa

Projektowanie

grafiki / treści

Wygląd

optymalizacja

Reklama pocztą elektroniczną.

Przesyłane treści reklamowe wyświetlane na ekranie klienta pocztowego, to kolejny sposób dotarcia do określonej grupy odbiorców. Mailing lub newsletter skuteczność osiąga dzięki korzystaniu z dobrej bazy adresatów, właściwemu planowaniu celów, dobrze dobranych treści i atrakcyjnej warstwie graficznej. Korzystając z naszej oferty otrzymasz wsparcie w kwestii wizualnej i wyboru właściwych narzędzi.

Mailing portfolio

Mailing

Określenie odbiorców

Przygotowanie dobrej bazy danych odbiorców jest wynikiem wielu działań od formularzy umieszczanych na stronach typu landing page, ankiet towarzyszącym akcjom reklamowym, formularzy dla zapisu newslettera, akcje lojalnościowe czy konkursowe, zbiór pytań i porad FAQ na stronie internetowej lub korzystanie zewnętrznej bazy. Projektując w Zespole Pate Media na potrzeby wszystkich tych działań doradzimy i wybierzemy dla naszych klientów najlepsze rozwiązania.

Projektowanie

Kampanie reklamowe szybko dotrą do określonej grupy docelowej drogą poczty elektronicznej. Odpowiednia baza adresowa to początek skutecznego e-marketingu. Cel działań reklamowych określony dla mailingu czy w newsletterach osiągamy tworząc przejrzystą graficznie i spójną wizerunkowo reklamę. Wiadomości marketingowe personalizujemy wizualnie, jak i personalizując treści stosując ich tagowanie.

Estetyczny wygląd świadectwem profesjonalizmu. Dobry wygląd, układ i właściwe treści, czytelność, przyciski Call To Action z pełną interaktywnością działania, to niektóre elementy budujące szablon wiadomości mailowych. Optymalne wyświetlanie mailingu dotyczy czasu i poprawności ładowania treści oraz grafik na wielu urządzeniach również przenośnych np. smartfonach. Responsywne strony internetowe, to pojęcie coraz bardziej znane. Responsywne szablony wiadomości elektronicznych jest również istotnym aspektem skutecznej kampanii e-marketingu.

Otrzymasz naszą ofertę.

    Przetwarzamy dostarczone przez Ciebie dane osobowe zgodnie z naszą polityką prywatności.