Wizerunek marki portfolio

Motyw przewodni marki SELWORK

Wizerunek marki portfolio

Motyw przewodni marki SELWORK

W celu przeprowadzenia rozpoznawalnej i spójnej w przekazie kampanii reklamowej, wizualny motyw przewodni marki jest konieczny. Prawidłowo opracowany kluczowy element wizualny można dostosować do różnych mediów: opakowań, plakatów, ulotek, banerów internetowych, materiałów marketingowych.

Firma SELWORK – agencja rekrutacyjna specjalizującą się w projektach średniego i wyższego szczebla – zwróciła się do nas z określonym celem działań, a mianowicie zwiększyć rozpoznawalność marki firmy i rekruterów.

Na etapie projektowania znaku należy stworzyć koncepcję elementów graficznych motywu wizualnego w zestawieniu z logo. Wynikiem opracowanej strategii działań reklamowych i marketingowych stworzony został wiodący kierunek wizualny w formie przewodnika Key Visual. Kreując wizerunek marki działania graficzne skierowane zostały na opracowanie pakietu materiałów promocyjnych, przygotowanie pakietu grafik do użycia w mediach społecznościowych.

Key Visual

Opracowanie przewodnika głównego motywu graficznego.

Sesja zdjęciowa

Przygotowanie koncepcji sesji fotograficznej i nadzór kreatywny sesji zdjęciowej.
Autor zdjęć – Roman Hryciów.

Materiały marketingowe

Kreacja materiałów promocyjnych z zastosowaniem Key Visual.

Social Media

Projekt pakietu materiałów na portale społecznościowe LinkedIn i Facebook.

Wizualizacje

Motyw przewodni marki SELWORK
Brelok z motywem przewodnim
Projekt na kubek z motywem przewodnim marki

Realizacje

Sesja zdjęciowa – zespół SELWORK
Zespół SELWORK – motyw przewodni marki
Zdjęcie portretoweZdjęcie portretowe – motyw przewodni marki
Zdjęcie portretowe
Portret – motyw przewodni marki