Wizerunek marki portfolio
Spójny wizerunek graficzny. SeptoAkcesoria

Wizerunek marki portfolio
Spójny wizerunek graficzny. SeptoAkcesoria
Projekt indywidualnego motywu przewodniego kampanii promocyjnej nowych produktów Septodont. Trzymając się zasady głoszonej przez Jakoba Nielsena zadbaliśmy o spójny wizerunek graficzny.
„Spójność jest jedną z najpotężniejszych zasad użyteczności: gdy rzeczy zawsze zachowują się tak samo, użytkownicy nie muszą się martwić o to, co się wydarzy”. – Jakob Nielsen
Firma Septodont produkująca szerokiej gamy najwyższej jakości produkty dla stomatologów poszerzyła swoje portfolio o linię produktów dotychczas niedostępnych.
Zadaniem naszej agencji reklamowej było stworzenie kampanii promocyjnej dedykowanej wprowadzeniu nowej kategorii produktów do oferty Septodontu, występującej pod nazwą AKCESORIA na rynek polski i międzynarodowy. Jednolity wygląd wszystkich materiałów marki i konsekwentna powtarzalność dają w efekcie rozpoznawalność.
Logo
Stworzenie logotypu dla produktów z grupy AKCESORIA oraz hasła promocyjnego.
Zdjęcia produktowe
Wykonanie zdjęć typu packshot nowych produktów Septodontu – akcesoria stomatologiczne do użytku codziennego.
Przewodnik Key Visual
Kreacja przewodnika zastosowania głównego kierunku graficznego.
Materiały marketingowe
Kreacja materiałów promocyjnych z zastosowaniem Key Visual – katalog, materiały promocyjne, reklama prasowa, reklama w sieci internetowej.
Realizacje
Packshot



Welcome gift

