Materiały wizerunkowe TRENDY
Materiały wizerunkowe TRENDY
Zaplanowaliśmy serię reklam, dla grupy komunikatów reklamowych o podobnym charakterze. Stworzyliśmy zbiór określonych treści i materiały wizerunkowe zaprojektowane dla różnych mediów. Cel oraz ramy czasowe kampanii reklamowych zostały ustalone i określone.
Trendy Hair Fashion jest największą siecią salonów fryzjerskich w Polsce. Marka rozwinęła przy współpracy z franczyznobiorcami. Pakiet franchisingowy obejmuje również wsparcie marketingowe i w tym celu nasze studio opracowało kampanię reklamową pod hasłem Fryzura na dzień dobry.
Akcja została zaplanowana z myślą rozpowszechniania przez trzy miesiące w jednym z miast i cyklicznie przeprowadzana w kolejnych miastach w całej Polsce. Zakres kampanii reklamowej obejmował sieć salonów TRENDY®, atrakcyjne zewnętrzne nośniki reklamowe, druki i produkty promocyjne.
Wyznaczonym celem akcji promocyjnej było zachęcenie stałych i nowych klientów do odwiedzenia salonów fryzjerskich TRENDY® i skorzystania z promocyjnej usługi w godzinach rannych w wyznaczonych dniach. Hasłem promocyjnym oraz motywem graficznym zwracamy uwagę na przyjazne ceny w salonach TRENDY® przy zachowaniu najwyższej jakości usług.
Key Visual
Zaprojektowaliśmy motyw graficzny dbając o zgodność z tożsamością marki.
Slogan kampanii reklamowej
Zaproponowaliśmy główne hasło kampanii reklamowej Fryzura na dzień dobry.
Marketing BTL
Przygotowaliśmy projekty materiały wspierające sprzedaż (POS/POSM) dla różnych rodzajów nośników reklamy: naklejki, ulotka, voucher, przypinki.
Spot reklamowy
Stworzyliśmy animowany film promujący akcję Fryzura na dzień dobry.