Księga identyfikacji wizualnej. Davis
Księga identyfikacji wizualnej. Davis
Przekaz wizerunkowy firmy Davis prezentuje księga identyfikacji wizualnej. Stworzyliśmy przewodnik styli w formie księgi identyfikacji wizualnej dla zastosowania znaku marki i motywu graficznego. Misją w zakresie tworzenia identyfikacji jest harmonijne wyświetlanie informacji – piękno i użyteczność muszą iść w parze.
Firma Davis kieruje ofertę tkanin obiciowych do producentów mebli tapicerowanych, dekoratorów oraz projektantów wyposażenia wnętrz z całego świata. Obecnie firma Davis zmieniła graficzną tożsamość, na naszej stronie można poznać wcześniejszą odsłonę wizerunku marki.
Koncepcję budowy tożsamości marki, kreacji wizerunku marki przedstawiliśmy wizualizując użycie propozycji projektowych. Powstał pełen pakiet materiałów marketingowych i reklamowych. Projekt identyfikacji wizerunku marki nie powinien zostać sprowadzony wyłącznie do pozycji na półkę. Księgę identyfikacji wizualnej tworzymy nie po to by o niej zapomnieć. Zadaniem stworzonych zasad jest przypominanie o formie wizualnej komunikowania się z odbiorcą podczas tworzenia nowych treści, które muszą być dostosowane do tych samych kryteriów, co wcześniej. Dlatego tak znaczące jest posiadanie podręcznika tożsamości. Służy on jako punkt odniesienia dla podstawowych zasad prawidłowego wykorzystania wizerunku firmy.
Księga CI (Corporate Identity)
Opracowaliśmy system wizualizacji firmy obejmujący zastosowanie znaku Davis, stosowanie kolorystyki i typografii wraz z motywem graficznym w materiałach promocyjnych.
Materiały marketingowe
Przedstawiliśmy strategię wizualizacji obrazu firmy w materiałach marketingowych.
Materiały reklamowe
Kreacja worów dla kalendarza, reklamy, gadżetów reklamowych.