Internetowa reklama typu billboard
Internetowa reklama typu billboard
Widoczność graficznej reklamy internetowej zdefiniowana przez IAB określa, że 50 procent pikseli reklamy jest widoczna przez co najmniej jedną sekundę. Jednym z miejsc na stronie internetowej spełniającym takie wymogi jest jej górna część. Dlatego reklama internetowa typu billboard doskonale nadaje się do promowania marki.
Dr Ortho to polska linia obuwia profilaktyczno-ortopedycznego. Obuwie Dr Orto jest dedykowane osobom chorującym na cukrzycę oraz klientom z problemami stóp.
Celem reklamy jest przyciąganie użytkowników i podejmowanie pożądanych działań, widoczność reklamy wpływa natomiast na osiągnięcie tak wyznaczonego celu. Na polskim rynku internetowym formaty reklamy graficznej uzyskujące najlepszą widoczność to reklama graficzna typu halfpage i billboard. W związku z tym wybraliśmy takie formaty banerów dla promowania marki Dr Ortho.
Materiały promocyjne
Stworzyliśmy materiały reklamowe na potrzeby promocji linii obuwniczej.
Reklama display
Opracowaliśmy banery reklamowe na stronę dr Orto.
Promocja Social Media
Zaprojektowaliśmy banery promocyjne w mediach społecznościowych.