Elementy identyfikacji wizualnej
Elementy identyfikacji wizualnej
Osobowość marki określa temat misji marki. Spójność przekazu strategii tożsamości marki osiągamy dobierając i zestawiając odpowiednio elementy identyfikacji wizualnej. Coraz trudniej jest jednak zachować tę spójność w rozwijającym się świecie marketingu wielokanałowego. Odpowiednie zdefiniowanie marki pozwoliło nam stworzyć identyfikację wizualną i kreację kampanii reklamowej Międzynarodowego Kongresu Europassion 2016.
Europassion to europejskie stowarzyszenie skupiające zespoły teatralne wystawiające Misteria Pasyjne wg Ewangelii. Każdego roku w innym kraju kongres Europassion gromadzi społeczności z całego świata. Dla zespołu teatralnego przy parafii pw. Św. Elżbiety w Cieszynie przypadła rola gospodarza w roku 2016, a organizacja kongresu spoczęła w rękach Siostry Jadwigi Wyrozumskiej.
Na potrzeby promocji wydarzenia Europasji w Cieszynie stworzyliśmy identyfikację wizualną, w celach rozpoznawalność oraz promocji i reklamy. Powstał indywidualny logotyp, materiały promocyjne takie jak zaproszenia, katalog, mapki dla widzów zagranicznych itp.
Logo
Stworzyliśmy logo i hasło wydarzenia Cieszyn wita z pasją.
Materiały promocyjne
Zaprojektowaliśmy materiały reklamowe oraz promocyjne dla wsparcia kampanii reklamowej. Opracowania i edycji wymagały otrzymane od klienta zdjęcia.
Identyfikacja wizualna
Opracowaliśmy projekty materiałów drukowanych: katalog, zaproszenia, roll-upy, gadżety reklamowe, identyfikatory itp.