Tablica stylu wizerunku. Walcownia Metali Dziedzice S.A.
Tablica stylu wizerunku. Walcownia Metali Dziedzice S.A.
Projekt tablic przedstawiających styl wizerunku. Budując wizerunek marki potrzebujesz dobry fundament. Stylistyka wizualna jest kierunkowskazem dotyczącym tożsamości marki. Przegląd dorobku dotychczasowych działań wizualnych może być pierwszym krokiem do odświeżenia identyfikacji firmy.
Walcownia Metali Dziedzice S.A. jest jedynym w Polsce i uznanym na całym świecie producentem wyrobów wyciskanych z mosiądzu. Historia zakładu sięga 1896 roku – powstanie Walcowni Metali DZIEDZICE S.A. pod nazwą Zinkwalzwerke Dziedzice.
Po przeprowadzeniu brefingu, stworzeniu moodboard’ów i wybraniu przez klienta kierunku na podstawie tablic przedstawiających styl wizerunku – rozpoczęliśmy pracę nad stworzeniem Key Visual. Sprecyzowanie na czym polega komunikacja wizualna zastosowane zostało w projektowaniu katalog w wersji polskiej i angielskiej. Nasza agencja zajęła się również refresh’em logotypu Walcowni, jak również opracowaniem podstawowej księgi znaku.
Logo
Refresh logotypu oraz opracowanie podstawowej księgi znaku.
Key Visual
Opracowanie przewodnika głównego motywu graficznego.
Przygotowanie koncepcji sesji fotograficznej oraz edycja zdjęć na potrzeby przewodnika KV. Autor zdjęć – Paweł Suder
Akcydensy
Kreacja wizytówek, katalogu w wersji polskiej i angielskiej.
Materiały marketingowe
Kreacja materiałów promocyjnych.
Strona www
Zastosowanie motywu Key Visual dla witryny internetowej.