Motyw przewodni marki SELWORK
Motyw przewodni marki SELWORK
W celu przeprowadzenia rozpoznawalnej i spójnej w przekazie kampanii reklamowej, wizualny motyw przewodni marki jest konieczny. Prawidłowo opracowany kluczowy element wizualny można dostosować do różnych mediów: opakowań, plakatów, ulotek, banerów internetowych, materiałów marketingowych.
Firma SELWORK – agencja rekrutacyjna specjalizującą się w projektach średniego i wyższego szczebla – zwróciła się do nas z określonym celem działań, a mianowicie zwiększyć rozpoznawalność marki firmy i rekruterów.
Na etapie projektowania znaku należy stworzyć koncepcję elementów graficznych motywu wizualnego w zestawieniu z logo. Wynikiem opracowanej strategii działań reklamowych i marketingowych stworzony został wiodący kierunek wizualny w formie przewodnika Key Visual. Kreując wizerunek marki działania graficzne skierowane zostały na opracowanie pakietu materiałów promocyjnych, przygotowanie pakietu grafik do użycia w mediach społecznościowych.
Key Visual
Opracowanie przewodnika głównego motywu graficznego.
Sesja zdjęciowa
Przygotowanie koncepcji sesji fotograficznej i nadzór kreatywny sesji zdjęciowej.
Autor zdjęć – Roman Hryciów.
Materiały marketingowe
Kreacja materiałów promocyjnych z zastosowaniem Key Visual.
Social Media
Projekt pakietu materiałów na portale społecznościowe LinkedIn i Facebook.