Wizerunek marki
moodboard / style
podręcznik KV
wizualizacje użycia KV
Wizerunek marki
moodboard / style
podręcznik KV
wizualizacje użycia KV
Kreując oddziałujemy
na wizerunek marki.
Wizerunek marki jest zbiorem skojarzeń wytworzonych i powstałych w świadomości odbiorców. Analizujemy jak wizerunek marki w oczach jej użytkownika rzutuje na nią samą. Dobór właściwych elementów określonych przez poznanie systemów wartości, doświadczeń i potrzeb konsumentów pozwala nam właściwie oddziaływać na wizerunek.
Analiza
Postrzeganie marki powstaje poprzez odbiór jej wizerunku w procesie świadomej i nieświadomej analizy konsumenta. Pozytywne działanie graficznym projektem na umysły odbiorców wynika z właściwego pozycjonowania i przypisania odpowiednich symboli, skojarzeń tworzonemu wizerunkowi. Zewnętrzne postrzeganie marki obserwujemy sprawdzając konkretną grupę docelową oraz odbiór marki na tle jej konkurencji.
Kreacja Key Visual
Emocje, świadomość konsumentów oddają odbiór w ich oczach oddziaływania marki na powyższe czynniki. Elementy składowe wizerunku jak kolorystyka, typografia, obrazy, motyw graficzny, treści wpływają na spójność przekazu służącemu budowie rozpoznawalności firmy na rynku. Odpowiednio zaproponowany układ zastosowanych elementów w KV służy w użyciu na wielu polach eksploatacji. Key visual i strategia konsekwentnie użyta w kampanii reklamowej stanowi podstawę spójnego, często unikalnego wizerunku brandu.
Zastosowanie
Odpowiednie przedstawienie użycia key visual ułatwia planowanie i działanie marketingowe. Stworzenie biblioteki wizualizacji zastosowania elementów tworzących i wspomagających KV pozwala na spójne stosowanie w mediach i multimediach. Efekty działania dobrze przygotowanego key visual sprzyja kreatywnej prezentacji prac Zespołu Pate Media i pełnej satysfakcji naszych Klientów.
Otrzymasz naszą ofertę.
Przetwarzamy dostarczone przez Ciebie dane osobowe zgodnie z naszą polityką prywatności.