Strategia komunikacji graficznej. Marrodent HS
Strategia komunikacji graficznej. Marrodent HS
Nowy motyw graficzny i strategia komunikacji graficznej dla firmy Marrodent A Henry Schein Company opracowany na potrzeby roku 2018.
Wraz z rozpoczęciem się targów Krakdent 2018 firma Marrodent wystartowała z nową kampanią wizerunkową zaplanowaną na cały rok. Kampania Marrodent nabrała kolorów… HS! Od 2016 roku firma Marrodent® sp. z o.o. stała się partnerem światowego lidera na rynku stomatologicznym, firmą A Henry Schein® Company.
Przewodni motyw graficzny kampanii, to osoby emocjonalnie związane z firmą Marrodent czyli po prosu jej pracownicy. Na potrzeby kampanii została zorganizowana profesjonalna sesja zdjęciowa, aby uzyskać zamierzony efekt odpowiedniego oświetlenia nadający grafikom kolorów nawiązujących do kolorów firmy Henry Schein i Marrodent.
Motyw graficzny KV
Nowy Key Visual wykorzystywany na różnych płaszczyznach reklamowych.
Hasło wiodące kampanii
#najlepsi w praktyce
#the best in practice
Sesje zdjęciowe
Przeprowadzono 2 sesje zdjęciowe. W pierwszej sesji brały udział osoby reprezentujące firmę Marrodent na targach Krakdent 2018 r. W obu sesjach fotograficznych brały udział osoby będące od wielu lat rozpoznawalne i silnie utożsamiane z firmą.
Materiały reklamowe
Kreacja materiałów reklamowych z zastosowaniem Key Visual – oprawa graficzna stoiska targowego, reklama prasowa, materiały ofertowe, materiały promocyjne, reklama zewnętrzna, media społecznościowe, materiały internetowe, promocja handlowa