Identyfikacja wizualna portfolio
System identyfikacji. Fundacja Łatka

Identyfikacja wizualna portfolio
Motyw przewodni. Fundacja Łatka
Wspierając organizację charytatywną opracowaliśmy całościowy system identyfikacji wizualnej. Dla pozytywnego postrzegania wizerunku Fundacji bardzo istotne jest spójne i konsekwentne wykorzystanie elementów systemu rozwiązań graficznych.
Fundacja Łatka angażuje się w działania dla stworzenia lepszych warunków życia dzieciom będącym w trudnej sytuacji materialnej. Zabiega o zapewnienie opieki dzieciom chorym i niepełnosprawnym oraz edukację i rozwój intelektualny dzieci oraz młodzieży.
Firma Pate Media twórcze myślenie realizuje w działaniach artystycznych na rzecz Fundacji Łatka. Nasze doświadczenie wykorzystaliśmy do pozycjonowania przedsięwzięcia charytatywnego opracowując atrakcyjną wizualnie strategię dla grupy docelowej.
Znak graficzny
Zaprojektowaliśmy podstawowy element identyfikacji wizualnej złożony z nazwy organizacji i symbolu graficznego wywołującego pozytywne skojarzenia.
Motyw graficzny
Umieściliśmy w brandbook’u wizualny klucz rozwiązań zastosowania motywu graficznego w kolejnych projektach.
Księga identyfikacji wizualnej
Tworząc system tożsamości dostosowaliśmy go do charakterystyki akcji nadając wizualnemu przekazowi unikalny i zauważalny wyraz graficzny.
Akcydensy informacyjne
Przygotowaliśmy wzorce jednoarkuszowych druków informacyjnych i akcydensów identyfikujących fundację.
Projekt strony internetowej
Projekt strony internetowej opracowaliśmy dbając o zauważalny i indywidualny charakter graficzny – fundacja-latka.pl
Wizualizacje

System Identyfikacji Wizualnej

Promocja

