System identyfikacji. Fundacja Łatka
Motyw przewodni. Fundacja Łatka
Wspierając organizację charytatywną opracowaliśmy całościowy system identyfikacji wizualnej. Dla pozytywnego postrzegania wizerunku Fundacji bardzo istotne jest spójne i konsekwentne wykorzystanie elementów systemu rozwiązań graficznych.
Fundacja Łatka angażuje się w działania dla stworzenia lepszych warunków życia dzieciom będącym w trudnej sytuacji materialnej. Zabiega o zapewnienie opieki dzieciom chorym i niepełnosprawnym oraz edukację i rozwój intelektualny dzieci oraz młodzieży.
Firma Pate Media twórcze myślenie realizuje w działaniach artystycznych na rzecz Fundacji Łatka. Nasze doświadczenie wykorzystaliśmy do pozycjonowania przedsięwzięcia charytatywnego opracowując atrakcyjną wizualnie strategię dla grupy docelowej.
Znak graficzny
Zaprojektowaliśmy podstawowy element identyfikacji wizualnej złożony z nazwy organizacji i symbolu graficznego wywołującego pozytywne skojarzenia.
Motyw graficzny
Umieściliśmy w brandbook’u wizualny klucz rozwiązań zastosowania motywu graficznego w kolejnych projektach.
Księga identyfikacji wizualnej
Tworząc system tożsamości dostosowaliśmy go do charakterystyki akcji nadając wizualnemu przekazowi unikalny i zauważalny wyraz graficzny.
Akcydensy informacyjne
Przygotowaliśmy wzorce jednoarkuszowych druków informacyjnych i akcydensów identyfikujących fundację.
Projekt strony internetowej
Projekt strony internetowej opracowaliśmy dbając o zauważalny i indywidualny charakter graficzny – fundacja-latka.pl