Spójny wizerunek graficzny. SeptoAkcesoria
Spójny wizerunek graficzny. SeptoAkcesoria
Projekt indywidualnego motywu przewodniego kampanii promocyjnej nowych produktów Septodont. Trzymając się zasady głoszonej przez Jakoba Nielsena zadbaliśmy o spójny wizerunek graficzny.
„Spójność jest jedną z najpotężniejszych zasad użyteczności: gdy rzeczy zawsze zachowują się tak samo, użytkownicy nie muszą się martwić o to, co się wydarzy”. – Jakob Nielsen
Firma Septodont produkująca szerokiej gamy najwyższej jakości produkty dla stomatologów poszerzyła swoje portfolio o linię produktów dotychczas niedostępnych.
Zadaniem naszej agencji reklamowej było stworzenie kampanii promocyjnej dedykowanej wprowadzeniu nowej kategorii produktów do oferty Septodontu, występującej pod nazwą AKCESORIA na rynek polski i międzynarodowy. Jednolity wygląd wszystkich materiałów marki i konsekwentna powtarzalność dają w efekcie rozpoznawalność.
Logo
Stworzenie logotypu dla produktów z grupy AKCESORIA oraz hasła promocyjnego.
Zdjęcia produktowe
Wykonanie zdjęć typu packshot nowych produktów Septodontu – akcesoria stomatologiczne do użytku codziennego.
Przewodnik Key Visual
Kreacja przewodnika zastosowania głównego kierunku graficznego.
Materiały marketingowe
Kreacja materiałów promocyjnych z zastosowaniem Key Visual – katalog, materiały promocyjne, reklama prasowa, reklama w sieci internetowej.