Wizerunek marki portfolio

Spójny wizerunek graficzny. SeptoAkcesoria

SeptoAkcesoria Key Visual

Wizerunek marki portfolio

Spójny wizerunek graficzny. SeptoAkcesoria

Projekt indywidualnego motywu przewodniego kampanii promocyjnej nowych produktów Septodont. Trzymając się zasady głoszonej przez Jakoba Nielsena zadbaliśmy o spójny wizerunek graficzny.

„Spójność jest jedną z najpotężniejszych zasad użyteczności: gdy rzeczy zawsze zachowują się tak samo, użytkownicy nie muszą się martwić o to, co się wydarzy”. – Jakob Nielsen

 

Firma Septodont produkująca szerokiej gamy najwyższej jakości produkty dla stomatologów poszerzyła swoje portfolio o linię produktów dotychczas niedostępnych.

Zadaniem naszej agencji reklamowej było stworzenie kampanii promocyjnej dedykowanej wprowadzeniu nowej kategorii produktów do oferty Septodontu, występującej pod nazwą AKCESORIA na rynek polski i międzynarodowy. Jednolity wygląd wszystkich materiałów marki i konsekwentna powtarzalność dają w efekcie rozpoznawalność.

Logo

Stworzenie logotypu dla produktów z grupy AKCESORIA oraz hasła promocyjnego.

Zdjęcia produktowe

Wykonanie zdjęć typu packshot nowych produktów Septodontu – akcesoria stomatologiczne do użytku codziennego.

Przewodnik Key Visual

Kreacja przewodnika zastosowania głównego kierunku graficznego.

Materiały marketingowe

Kreacja materiałów promocyjnych z zastosowaniem Key Visual – katalog, materiały promocyjne, reklama prasowa, reklama w sieci internetowej.

Wizualizacje

Produkty promocyjne

Spójny wizerunek graficzny – projekt nadruku
SeptoAkcesoria podkładki
Spójny wizerunek graficzny – projekt roll-up'u

Katalog produktowy

Spójny wizerunek graficzny – projekt katalogu
SeptoAkcesoria Catalogue SeptoDiscs
SeptoAkcesoria Catalogue SeptoMatrix Cervical

Realizacje

Packshot

SeptoAkcesoria Packshot SeptoWedgesSeptoWedges
SeptoAkcesoria Packshot SeptoWedgesSeptoWedges
SeptoAkcesoria Packshot SeptoWedgesSeptoWedges

Welcome gift

SeptoAkcesoria WelcomeGift
SeptoAkcesoria WelcomeGift